-35 % antrajai prekei. Pasinaudokite nuolaidos kodu LELOSI35

BENDROSIOS SĄLYGOS IR NUOSTATOS

1. Bendrosios nuostatos

Bendrosios sąlygos ir nuostatos parengtos laikantis vartotojų apsaugos įstatymų, paremtų Prekybos rūmų rekomendacijomis ir tarptautiniais virtualaus ir elektroninio verslo kodeksais. Prekės ženklas LELOSI (toliau – Internetinė parduotuvė) yra administruojamas elektroninės prekybos operatoriaus UVECTO d.o.o. (toliau – Pardavėjas).
Šiose sąlygose ir nuostatose apibrėžiamas interneto parduotuvės veikimas; lankytojo, naudotojo ir kliento teisės ir pareigos bei verslo santykiai tarp prekybininko ir kliento, kaip Internetinės parduotuvės produktų pirkėjo.

2. Pristatymas

Pristatymo laikas visose ES šalyse: 2-5 darbo dienos. Jei užsakymas nepristatytas po 5 darbo dienų, prašome patikrinti sekimo ir siuntos būseną. Visada galite susisiekti su mumis. Užsakymus išsiunčiame visomis darbo dienomis.

Mes nesame atsakingi už vėlavimus, kurių negalime kontroliuoti. Jei produktų pristatymas jums vėluoja dėl priežasčių, kurios nepriklauso nuo mūsų (pvz., dėl pašto ir (arba) kurjerių vėlavimo, logistikos ar nepalankių oro sąlygų), kuo greičiau jus informuosime.
Jei niekas negalės priimti siuntos ir produktų nepavyks palikti jūsų pašto dėžutėje, kurjeris jums praneš apie nepavykusį bandymą pristatyti produktus ir pateiks informaciją dėl pakartotinio pristatymo ar produktų atsiėmimo.
Jei yra matomų pakuotės pažeidimų, prekių pristatymo metu klientas (pirkėjas) turi pateikti skundą pristatymo paslaugos teikėjui. Pirkėjas neprivalo priimti tokių prekių ir gali atsisakyti siuntos. Jei pakuotė yra fiziškai pažeista, joje trūksta prekių arba yra požymių, kad ji buvo atidaryta anksčiau, klientas (pirkėjas) turi inicijuoti skundo pateikimą pristatymo tarnybai.

3. Mokėjimas

Pardavėjas priima Dankort / VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard ir JCB mokėjimus. Pardavėjas naudoja patvirtintą mokėjimo serverį, kuriame visa jūsų kortelės informacija užšifruojama naudojant SSL (Secure Socket Layer) protokolą. Tai reiškia, kad negalime perskaityti jūsų informacijos. Prašome atkreipti dėmesį, kad kliento / kortelės turėtojo banko išraše nurodytas produkto deskriptoriaus pavadinimas bus UVECTO d.o.o.
Visos kainos Internetinėje parduotuvėje nurodytos EUR, įskaitant PVM. Visos parduotuvėje nurodytos kainos yra prekių kainos ir į jas neįskaičiuotos pristatymo išlaidos. Visos kainos galioja tik Internetinėje parduotuvėje pateiktiems užsakymams.
Visos kainos taikomos užsakymo pateikimo metu ir neturi iš anksto nustatyto galiojimo laiko, todėl joms gali būti taikomi atitinkami pakeitimai. Nepaisant Pardavėjo pastangų pateikti kuo tikslesnę informaciją, gali būti, kad informacija apie kainą yra neteisinga. Šiuo atveju ir tuo atveju, jei užsakymo apdorojimo metu, t. y. nuo užsakymo pateikimo iki jo patvirtinimo, produkto kaina pasikeičia, Pardavėjas įsipareigoja informuoti naudotoją (klientą) apie naują kainą.

4. Pirkimo procedūra

Pateikus užsakymą, klientas (pirkėjas) iš Pardavėjo el.paštu gauna pranešimą, kad užsakymas priimtas. Jei klientas (pirkėjas) neatšaukia užsakymo, jis bus apdorojamas toliau. Nuo to momento tarp naudotojo (pirkėjo) ir prekybininko neatšaukiamai sudaroma užsakytų produktų pirkimo sutartis.
Pardavėjas paruošia užsakytus produktus per numatytą laikotarpį. Pristatymo laikas kartais gali būti ilgesnis nei nurodyta dėl didesnės paklausos arba vėlavimo siuntimo procese.

5. Teisė nutraukti sutartį

Klientas (pirkėjas) turi teisę nutraukti pirkimo sutartį nenurodydamas priežasties. Atšaukimo laikotarpis baigiasi po 14 dienų nuo tos dienos, kai klientas (pirkėjas) arba kliento (pirkėjo) nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, fiziškai įgyja prekes. Norėdamas pasinaudoti teise nutraukti sutartį, klientas (pirkėjas) turi aiškiu pareiškimu (išsiųstu laišku arba el. paštu) informuoti Pardavėją apie sprendimą nutraukti sutartį. Pranešime turite aiškiai nurodyti, kad norite pasinaudoti teise atsisakyti sutarties. Taip pat galite pasirinkti naudoti ir atsiųsti standartinę atsisakymo formą. Ją rasti galite čia.

Pardavėjas grąžins pinigus ta pačia mokėjimo priemone, kuria buvo atsiskaityta pirminėje mokėjimo operacijoje, nebent būtų susitarta kitaip. Pardavėjas gali negrąžinti sumokėtos sumos tuo atveju, jei negavo grąžinamų prekių arba negavo įrodymų, kad prekės buvo išsiųstos atgal.

Klientas (pirkėjas) turi grąžinti prekes nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai buvo pranešta apie sutarties atšaukimą. Klientas (pirkėjas) apmoka prekių grąžinimo išlaidas (tačiau mes klientui suteiksime siuntimo sumos vertės dovanų kortelę).

Pardavėjui atgal siunčiami produktai turi būti grąžinti nepažeisti, originalioje pakuotėje ir nepakitę kiekio atžvilgiu, išskyrus atvejus, kai produktai buvo sugadinti, prarasti, pasibaigė jų galiojimo laikas arba jų kiekis yra nepakankamas ir visa tai įvyko ne dėl kliento kaltės.
Pardavėjas įsipareigoja kaip įmanoma greičiau išspręsti atvejus, susijusius su sugadintomis prekėmis.

6. Privatumo politika ir slapukai

Viena iš bendrųjų sąlygų ir nuostatų dalių yra privatumo politika ir slapukai, kurią galima rasti čia.

7. Atsakomybė

Pardavėjas deda visas pastangas, kad Internetinėje parduotuvėje būtų pateikiama naujausia ir teisinga informacija. Produkto savybės, pristatymo terminai ar kainos gali pasikeisti taip greitai, kad Pardavėjas gali nespėti laiku pataisyti paskelbtų duomenų. Nors Pardavėjas stengiasi pateikti tikslias Internetinėje parduotuvėje parduodamų produktų nuotraukas, visos nuotraukos turėtų būti laikomos iliustracinio pobūdžio. Nuotraukos neužtikrina pateiktų produktų savybių atitikimo. Dėl apsipirkimo internetu pobūdžio, Internetinės parduotuvės produktai dažnai keičiami ir atnaujinami. Todėl gali pasitaikyti klaidų. Maloniai prašome pranešti mums apie bet kokias klaidas el. paštu. Pasistengsime jas kuo greičiau ištaisyti.

8. Grąžinimas

Jūs atsakote tik už prekių vertę, sumažėjusią dėl bet kokių veiksmų, nebūtinų nustatyti, koks yra prekės pobūdis, savybės ir kaip ji veikia. Kitaip tariant, prekę galite išbandyti taip pat, kaip ir fizinėje parduotuvėje.
Jei prekė yra išbandyta kitaip, nei aprašyta aukščiau, mes ją laikome naudota, o tai reiškia, kad atšaukus užsakymą, atgausite tik dalį pirkimo sumos arba jos negausite visai, priklausomai nuo prekės prekinės vertės. Todėl, norėdami atgauti visą pirkinio sumą, galite prekę išbandyti tik taip, kaip išbandytumėte ją fizinėje parduotuvėje. Galite prekę išbandyti, bet nepradėkite jos faktiškai naudoti.

9. Skundai

Iškilus problemoms arba norėdamas pateikti skundą, klientas (pirkėjas) gali susisiekti su Pardavėju el. pašto adresu info@lelosi.lt. Skundų nagrinėjimo procedūra yra konfidenciali.

10. Taikoma teisė

Šioms bendrosioms sąlygoms ir nuostatoms bei visiems ginčams, kilusiems tarp pardavėjo ir kliento (pirkėjo), taikoma Slovėnijos teisė.

Bendrąsias sąlygas ir nuostatas patvirtino UVECTO d.o.o.

UVECTO d.o.o.
Zagorica nad Kamnikom 12f
1242 Stahovica
info@lelosi.lt