-25% antrai prekei. Pasinaudok kodu: LELOSI25

DUK

Bendrieji klausimai

Noriu nusipirkti prekę, kuri yra išparduota interneto svetainėje. Kada ji vėl bus prieinama?
Pasirinkite savo dydį su norima preke ir spustelėkite PRANEŠTI MAN. Kai prekė vėl bus sandėlyje, gausite elektroninį laišką.
Kaip sužinoti, kokį dydį pasirinkti?
Pasinaudokite dydžių lentele, kurią galite rasti prie kiekvienos internetinėje parduotuvėje esančios prekės, kuri padės išsirinkti. Jei net patikrinę diagramą negalite nuspręsti, koks dydis jums būtų tinkamiausias, galite atsiųsti mums el. laišką su savo išmatavimais adresu info@lelosi.lt ir mes mielai padėsime.
Ar LELOSI tamprės tinka nėščiosioms?
LELOSI klasikinės tamprės aukštu juosmeniu, labai tamprios ir nevaržančios. Štai kodėl daugelis nėščių moterų jas myli. Žinoma, tai taip pat priklauso nuo jūsų kūno ir pilvo dydžio. Pirmoje nėštumo pusėje greičiausiai jums tiks dydis, kurį įprastai nešiojate, tačiau paskutiniais mėnesiais rekomenduojame rinktis vienu dydžiu didesnį. Move kolekcijos tamprių nerekomenduojame, nes dėl kompresinio efekto jos gali spausti pilvą.
Ar LELOSI tamprės tinka intensyvioms treniruotėms?
Move kolekcija tinka treniruotėms. Jis buvo pagamintas būtent šiam tikslui, nes medžiaga yra gniuždoma ir patvaresnė, be to, turi tvirtesnes siūles. Klasikiniai LELOSI tamprės netinka intensyvioms treniruotėms, nes dėl ypatingo minkštumo veikiami spaudimo jie labiau linkę pažeisti audinį. Kasdieniam patogumui rekomenduojame klasikinius antblauzdžius.
Siūlote tiek daug skirtingų tamprių kolekcijų. Kaip išsirinkti man tinkamiausias?
Paruošėme jums vadovą, kuriame pristatomi skirtingų kolekcijų tamprių skirtumai ir ypatybės. Esame tikri, kad jį patikrinę padėsite pasirinkti geriausią. Jį rasite šioje nuorodoje.
Kaip turėčiau prižiūrėti ir skalbti LELOSI drabužius?
Prie kiekvienos prekės svetainėje galite rasti paruoštas instrukcijas ir informaciją apie tekstilės priežiūrą.
Paprastai rekomenduojame skalbti švelnia programa 30 laipsnių temperatūroje.
Prieš skalbdami drabužius apverskite taip, kad spauda būtų viduje.
Džiovinti džiovyklėje neleidžiama. Paplūdimio rankšluosčiai yra išimtis.
Nebenoriu gauti reklaminių el. laiškų. Kaip atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos?
Bet kurio reklaminio naujienlaiškio poraštėje galite spustelėti nuorodą, norėdami atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos arba koreguoti el, laiškų dažnumą.

Pristatymas

Kada galiu tikėtis, kad mano užsakymas bus pristatytas, jei už jį sumokėsiu šiandien?
Mes darome viską, kad užsakymai būtų išsiųsti per dvi darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Akcijų ir išpardavimų laikotarpiu siuntimo laikas gali pailgėti, tačiau visada stengiamės visus užsakymus išsiųsti kuo greičiau. Išsiuntus užsakymą iš mūsų sandėlio, pristatymo laikas priklauso nuo pasirinktos pristatymo paslaugos.
Kokią pristatymo paslaugą naudojate siuntiniams siųsti ir kiek dienų turiu laukti, kol bus pristatytas mano užsakymas?
Užbaigdami pirkimą turite galimybę pasirinkti pageidaujamą pristatymo paslaugą. Galimas pristatymo paslaugas, siuntimo kainą ir apytikslį pristatymo laiką galite pamatyti šioje nuorodoje. Deja, mes negalime paveikti pristatymo greičio, kai siunta iškeliauja iš mūsų sandėlio. Visada galite susisiekti su mumis, jei kyla problemų dėl paketo. Praneškite mums apie situaciją adresu info@lelosi.lt ir mes kuo geriau padėsime.
Kur galiu rasti savo siuntinio sekimo numerį?
Kai jūsų užsakymas bus paruoštas siuntimui, į el. pašto adresą, kurį įvedėte pateikdami užsakymą, gausite patvirtinimo pranešimą su siuntos sekimo numeriu. Naudodami šį numerį galėsite stebėti pristatymo eigą pristatymo tarnybos svetainėje.
Ar galiu atsiimti savo užsakymą siuntų parduotuvėje/atsiėmimo punkte?
Pateikiant užsakymą svetainėje, deja, kol kas nėra galimybės pasirinkti pristatymo tiesiai į atsiėmimo vietą. Tai galite susitarti su pristatymo tarnyba su sekimo numeriu, kuris bus išsiųstas jūsų el. pašto adresu išsiuntimo metu.

Užsakymas ir apmokėjimas

Pristačius siuntą kurjeris man sąskaitos faktūros neišdavė. Ar tai gerai?
Kurjeriai sąskaitų faktūrų nepristato, jos neįeina į paketą. Sėkmingai pristačius siuntą, sąskaita faktūra automatiškai išsiunčiama į Jūsų el.
Kodėl užsakymui negaliu pritaikyti nuolaidos kodo?
Vienam pirkiniui galite naudoti tik vieną nuolaidos kodą. Jei jau įvedėte vieną nuolaidos kodą, kito pridėti negalite. Taip pat gali būti, kad nuolaidos kodas netaikomas jūsų krepšelio turiniui.
Kaip užsakymui pritaikyti dovanų kortelę?
Dovanų kortelės kodą galite įvesti atsiskaitydami antrame pirkimo užbaigimo etape, tam skirtoje skiltyje. Turite teisingai įvesti visus kodo simbolius. Jei kyla problemų, praneškite mums adresu info@lelosi.lt iir mes jums padėsime.
Mano dovanų kortelės galiojimo laikas baigėsi, nes ji nebuvo panaudota per metus nuo pirkimo. Ką aš galiu padaryti dabar?
Pratęsime Jūsų dovanų kortelės galiojimą. Prašome atsiųsti mums savo dovanų kortelės kodą adresu info@lelosi.lt ir mes jums padėsime.
Jei užsisakysiu skaitmeninę dovanų kortelę, ar gausiu ją iš karto?
Užsisakius skaitmeninę dovanų kortelę ir sumokėjus ją iš karto, ji bus išsiųsta į Jūsų el.paštą per 1 – 2 darbo dienas. Jei įsigysite skaitmeninę dovanų kortelę ir pasirinksite už ją sumokėti grynaisiais pristatymo metu, vietoj jos atsiųsime fizinę dovanų kortelę.
Kokie mokėjimo būdai galimi svetainėje?
Svetainėje palaikomi mokėjimo būdai yra grynieji pinigai, kreditinė kortelė.
Noriu gauti įmonės sąskaitą faktūrą už savo užsakymą. Kaip man tai gauti?
Atsiųskite mums visą savo įmonės informaciją ir prekių, kurias norėtumėte užsisakyti, sąrašą adresu info@lelosi.lt ir mes atsiųsime jums išankstinę sąskaitą. Galime pritaikyti tas pačias nuolaidas, kurios yra pateiktos svetainėje Jūsų sąskaitos faktūros sudarymo momentu. Jau įvykdyto pirkimo internetu sąskaitos pakeisti negalima.
Ką tik pateikiau užsakymą, bet padariau klaidą pasirinkdamas ir noriu pakeisti arba atšaukti užsakymą. Ką aš galiu padaryti?
Nedelsdami praneškite mums apie savo prašymą adresu info@lelosi.lt. Jei jūsų užsakymas dar neišsiųstas, mes jį atšauksime arba pakeisime prekių dydį, kol jų bus sandėlyje.

Grąžinimai ir keitimai

Man netinka gautų drabužių dydis. Ar galiu juos pasikeisti? Kokia yra procedūra?
Atsiprašome, keitimas negalimas, galite grąžinti prekes, kad būtų grąžinti pinigai ir atlikti naują užsakymą su naujomis prekėmis, kurias norėtumėte gauti.
Daiktai, kuriuos gavau, man netinka ir nenoriu jų pasilikti. Ar galiu juos grąžinti? Kokia yra procedūra?
Jei nesate patenkinti gautomis prekėmis, galite jas grąžinti. Užpildykite pinigų grąžinimo prašymą šioje nuorodoje. Ten gausite visą reikalingą informaciją. Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su mumis adresu info@lelosi.lt ir mes mielai jums patarsime.
Prekės, kurias gavau, yra sugadintos. Ką reikia daryti?
Nufotografuokite žalą ir atsiųskite jas adresu info@lelosi.lt. Įtraukite savo informaciją ir užsakymo arba sąskaitos faktūros numerį. Mes padarysime viską, kad problemą išspręstume jums tinkamiausiu būdu.
Gavau netinkamą prekę. Ką daryti?
Neteisingai gautas prekes prašome nufotografuoti ir siųsti adresu info@lelosi.lt. Įtraukite savo informaciją ir užsakymo arba sąskaitos faktūros numerį. Mes padarysime viską, kad problemą išspręstume jums tinkamiausiu būdu.
Gautoje pakuotėje trūksta prekių iš užsakymo. Ką daryti?
Užsakymo numerį gavote mūsų pirmajame el. pašte po pirkimo, užsakymo patvirtinime. Jei nerandate, atsiųskite mums žinutę adresu info@lelosi.lt ir mes pasirūpinsime, kad jas gautumėte kuo greičiau. Į el. laišką įtraukite savo informaciją ir užsakymo ar sąskaitos numerį, kad jūsų skundas būtų kuo greičiau išspręstas.
Noriu užpildyti grąžinimo formą svetainėje, bet nežinau savo užsakymo numerio. Kur galiu jį rasti?
Užsakymo numerį gavote mūsų pirmajame el. pašte po pirkimo, užsakymo patvirtinime. Jei nerandate, atsiųskite mums žinutę adresu info@lelosi.lt ir mes jums padėsime.
Kada gausiu naujas prekes, kurias norėjau pakeisti / grąžinti pinigus?
Prekių keitimas/grąžinimas gali užtrukti iki 14 darbo dienų. Kai tik gausime jūsų grąžinimą ir patikrinsime, jūsų užklausą apdorosime kuo greičiau.